Info-en vragenuur Online Toetsing

Wil je weten hoe je toetsing online kan organiseren en voorbereiden? Of heb je vragen over online toetsing? We helpen docenten hier graag bij en organiseren daarom elke dag van dinsdag 24 maart t/m vrijdag 27 maart van 14.00 tot 15.00 uur een info- en vragenuur over online toetsing.

Neem hier deel aan het info- en vragenuur online toetsing  (van 24 t/m 27 maart dagelijks om 14:00 uur).

Onderwijskundige adviseurs en toetsdeskundigen van O&T en van Educate-it staan voor je klaar om je van informatie te voorzien en je vragen over toetsing te beantwoorden. Alle vragen die niet direct te beantwoorden zijn, nemen we mee en zoeken we voor je uit.

We bespreken de volgende punten:

– Hoe je open en gesloten toetsen kunt afnemen met het online toetssysteem Remindo

– Hoe je andere mogelijkheden voor online toetsvormen kunt toepassen

– Uiteraard is er veel ruimte voor vragen van docenten

Het Info- en vragenuur Online toetsing wordt afhankelijk van de taalvoorkeur van de deelnemers in het Engels of Nederlands gegeven. Aanmelden is niet nodig. Deelnemen kan door op de door jou gewenste dag om 14.00 uur op deze link te klikken waardoor je in teams komt:

Roosmalen, D.H. van (Daphne)
24 maart 2020

1. Laurens van Meeteren
    Laurens van Meeteren

Ik heb vast een vraag weet niet of het lukt om om 14:00 er te zijn.
    Is het mogelijk om in Remindo de antwoorden op open vragen te checken op overeenkomst met de antwoorden van andere studenten en te checken op overeenkomst met internet?
    Om zo te voorkomen dat ze elkaars antwoorden kopiëren. Ik dacht zelf nu om alle antwoorden door ephorus te halen maar dat is best een klus (60 studenten).