Een frisse look voor T@UU

Iets meer dan 10 jaar geleden is de Teaching Academy Utrecht University (TAUU) opgericht. Het doel hiervan was om een community te vormen voor alle docenten aan de UU waar vanuit, via de TAUU council bestaande uit vijf UU-docenten, bottom-up issues en zorgen die onder docenten spelen aan het licht gebracht kunnen worden.

Aangezien we ons meer richten op community building, het beïnvloeden van het beleid en belangenbehartiging voor alle UU-docenten, in plaats van het vormen van een academie voor onze docenten, vonden we een naamsverandering op zijn plaats, met daarbij een nieuw logo. Als gevolg daarvan staat TAUU nu voor Teaching At Utrecht University, om beter onze voornaamste focus weer te geven: het luisteren naar en verwoorden van de belangen van alle UU-docenten, met als doel onze onderwijsomgeving te versterken.

Marijn van Ellen
24 mei 2023