Versterk-Je-Onderwijs-Week (online): schrijf je nu in

Het is weer tijd voor een zomereditie van de Versterk-Je-Onderwijs-Week, en deze editie is online! Het programma biedt docenten handvatten voor het ontwikkelen en versterken van hun onderwijs, maar er is natuurlijk ook ruimte voor discussie, om van elkaar te leren.

Er zijn webinars, inspiratiesessies met studenten en docenten, één-op-één adviesgesprekken, ronde-tafelgesprekken en een selectie podcasts, bijvoorbeeld voor tijdens een wandeling. Er is veel aandacht in het programma voor (de overgang naar) online onderwijs en de voorbereiding op het nieuwe academisch jaar.

Denk bijvoorbeeld aan ‘Studentenperspectieven op afstandsonderwijs‘ op maandag 29 juni. Of “Tips from a teacher” op dinsdag 30 juni, waar Carlijn van Boomen vertelt hoe ze het online onderwijs heeft aangepakt en wat ze meeneemt naar volgend jaar. Ook willen we graag ‘Online teaching in block 4: the student’s perspective‘ op woensdag 1 juli van Bert le Bruyn onder de aandacht brengen. Of wat dacht je van ‘Didactische scenario’s in de 1,5 meter maatschappij‘ op donderdag 2 juli?

De Versterk-Je-Onderwijs-Week vindt dit keer online plaats en wordt georganiseerd door de partners in het Centre for Academic Teaching; TAUU, Educate-it, TLL en O&T

Bekijk hier het programma en schrijf je in!

Severina Grotenhuis
18 juni 2020