Meld je nu aan voor het OnderwijsFestival 2023

Op donderdag 9 maart vindt hét onderwijsevenement van de UU plaats: het OnderwijsFestival. Een dag vol inspirerende, leerzame, leuke, ontspannende en enerverende activiteiten over ons onderwijs en voor de makers ervan: docenten, andere UU-medewerkers én studenten. Onderwijs maken doe je immers samen.

Vanuit jouw rol draag jij bij aan goed onderwijs en ben je een gamechanger voor het onderwijs. Kom daarom op donderdag 9 maart 2023 naar het Academiegebouw voor het OnderwijsFestival met als thema: Gamechangers. Jij, ik, wij zijn het onderwijs.

Schrijf je snel in

Het belooft een inspirerende dag te worden vol met workshops, masterclasses, keynotes, ontmoeting, entertainment, muziek en nog veel meer, overgoten met een festivalsausje! Wat dacht je van een battle tegen studenten in het Blended Learning spel over wie het beste blended onderwijsontwerp creëert? Of meedenken over hoe de universiteit er in de toekomst uitziet? Kom vooral ook naar de Gamechangers’ Green room, voor allerlei activiteiten waarmee je kunt relaxen en jezelf even kunt opladen. Mis de swingende opening door DeKoor Close Harmony niet en ontmoet collega-gamechangers onder het genot van een hapje en drankje.

Natuurlijk worden ook de winnaars van de docentenprijzen bekendgemaakt en pitchen docenten hun wetenschappelijke onderzoek naar hun eigen onderwijs (SoTL) in posterpresentaties. Kortom, teveel om op te noemen. Bekijk het programma en schrijf je alvast in voor de onderdelen die nu al bevestigd zijn, want vol = vol.

Meer programmaonderdelen in de maak

Inmiddels is een deel van het programma al bekend en kun je je inschrijven om jezelf alvast te verzekeren van een plek. In de loop van de tijd zullen er steeds meer programmaonderdelen bijkomen, dus blijf ook vooral terugkomen om je persoonlijke programma aan te vullen.

Het OnderwijsFestival (voorheen bekend als de Onderwijsparade) is hét jaarlijks terugkerende onderwijsevenement binnen de Universiteit Utrecht. Hier ontmoet je docenten, andere UU-medewerkers en studenten, wissel je ideeën uit en doe je inspiratie op over onderwijs aan de UU.

Marijn van Ellen
8 februari 2023