Laat weten wat je van de hybride werkgroepruimten vindt!

Binnen de Universiteit Utrecht zijn 44 werkgroepruimten met een hybride functie ingericht. Heb je gebruik gemaakt van zo’n ruimte; op locatie, op afstand of hybride? Vul dan alsjeblieft de vragenlijst in. Dit kost ongeveer tien minuten en is volledig anoniem. Alvast bedankt!

In hybride werkgroepruimten kan zowel onderwijs op locatie, onderwijs op afstand als hybride onderwijs gegeven worden. Deze werkgroepruimten maken deel uit van een pilot. Om een goed beeld te krijgen van wat docenten en studenten van deze ruimtes vinden, én van wat er beter kan, is jouw feedback waardevol en onmisbaar.

Vul de vragenlijst in

Ook voor jezelf is het voordelig om te horen wat de ervaringen van anderen zijn. Wellicht zijn er handige tips & tricks voor het gebruik van een hybride ruimte die je nog niet kent. Ervaren andere docenten dezelfde voor- en nadelen? Misschien kunnen jullie elkaar juist oplossingen bieden voor waar je tegenaan loopt bij het gebruik van een hybride ruimte. Reageer hieronder om direct ervaringen uit te wisselen met andere docenten!

Marijn van Ellen
29 oktober 2021