Jonge wetenschappers gezocht!

Wat is goede wetenschap en wanneer ben je een goede wetenschapper? De manier waarop hiernaar gekeken wordt is fundamenteel aan het veranderen met een vernieuwde visie op Erkennen en Waarderen. Nu speelt de vraag hoe deze visie zijn weg vindt in de praktijk binnen de UU. Sluit het beleid aan op de dagelijkse praktijk? Hoe kunnen academici doorgroeien binnen de universiteit?

Ben jij een jonge wetenschapper (maximaal 5 jaar na promoveren) en wil je bijdragen aan dit (scriptie)onderzoek door je ervaringen te delen? Neem dan contact op met Femke van de Glind via f.a.c.vandeglind@uu.nl! Het gaat hierbij om interviews van ongeveer 45 minuten die vanaf nu tot begin juni gehouden worden of aanwezigheid bij een focusgroep op 23 mei van 13:00-14.00 (locatie Bijlhouwerstraat 6, Utrecht).

Marijn van Ellen
19 mei 2022

1. Femke van de Glind
    Femke van de Glind

Inmiddels heb ik al een aantal docenten geïnterviewd, ik zoek nu nog specifiek jonge wetenschappers (maximaal 5 jaar na promotie, kan ook nog bezig met PhD zijn) van de faculteit bètawetenschappen voor interviews van 45 minuten. In de focusgroep op 23 mei van 13:00-14.00 (locatie Bijlhouwerstraat 6, Utrecht) heb ik nog plaats voor docenten van de faculteiten Diergeneeskunde, Geowetenschappen en Geneeskunde/UMCU. Wil je deelnemen of ken je collega-docenten die zouden willen deelnemen, dan hoor ik het graag: f.a.c.vandeglind@uu.nl.