Gezocht: TAUU-projectleider voor 1 dag in de week (0,2 fte)

Docentencommunity TAUU is op zoek naar versterking!

De docentencommunity TAUU (Teaching Academy Utrecht University) is het onafhankelijke netwerk voor en door alle docenten van de Universiteit Utrecht. Bij TAUU ontmoeten docenten elkaar, zowel online als persoonlijk, om kennis en ervaringen te delen, ideeën en inspiratie op te doen en om gezamenlijk projecten te ontwikkelen. Een netwerk met ruimte voor creativiteit en innovatie.

De TAUU council is het gezicht van TAUU voor de docenten en bestaat uit UU-docenten zelf. De council haalt op wat er leeft binnen de docentencommunity, ook de kritische geluiden, en brengt dat gevraagd en ongevraagd onder de aandacht.  De TAUU council zorgt ervoor dat de docentencommunity leeft en relevante kennis en ervaring deelt.

Als projectleider ondersteun je samen met de communicatiemedewerker de TAUU council bij het realiseren van hun doelen. Je ondersteunt de driewekelijkse vergaderingen en bewaakt dat actiepunten uitgevoerd worden.

Ben je werkzaam aan de UU en heb je ruimte voor een extra dag? Weet je van aanpakken, ben je flexibel en initiatiefrijk? Dan is deze functie misschien iets voor jou!

Docentencommunity TAUU is partner in het netwerk dat het Centre for Academic Teaching and Learning vormt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mirjam Bok, m.bok@uu.nl / 06-41551481

Marijn van Ellen
26 september 2022