Community

Schakelen tussen lesgeven op locatie, online en hybride

Ik merk dat ik het momenteel erg lastig vind om steeds weer te moeten schakelen tussen lesgeven online, dan weer op locatie en vaak dan ook weer hybride als er studenten in quarantaine zitten. Heeft iemand nog goede tips voor mij? Is iemand hier goed in?

Leonie Kroes-Wichers
28 januari 2022

1. Marijn van Ellen
    Marijn van Ellen

Meerdere docenten lopen tegen het wisselen tussen de verschillende vormen van lesgeven aan. In dit intranetbericht worden verschillende mogelijkheden van ondersteuning aangestipt waar je als docent gebruik van kunt maken.

Heb je zelf nog ervaringen die je wilt delen met andere docenten om of tips om dit makkelijker te maken? Deel ze hieronder!