Nieuws
Onderwijscarrière en onderwijsprestaties
Bij Universiteit Utrecht, maar ook breder in Nederland speelt de discussie over onderwijscarrières: hoe kun je goede prestaties op onderwijsgebied meten en waarderen, en hoe wil de universiteit deze onderwijsprestaties betrekken in het loopbaanperspectief. Bij de VU is recent een ‘Raamwerk onderwijsprestaties’ gemaakt waarin het presteren op onderwijs uiteenvalt in vier niveaus. Het raamwerk heeft drie doelen:
- Het vergroten van de erkenning voor en zichtbaarheid van prestaties op onderwijsgebied;
- Het ondersteunen van de ontwikkeling van wetenschappers op het gebied van onderwijs;
- Het versterken van het loopbaanperspectief van mensen die hun loopbaan richten op de kwaliteit van onderwijs en het vernieuwen van onderwijs.
Bijgaand dit raamwerk in het Nederlands en in het Engels:
2027821_Onderwijsprestaties raamwerk NL2
2027821_Raamwerk Onderwijsprestaties ENG

U moet ingelogd zijn om te reageren, gebruik het formulier aan de linkerkant om in te loggen met uw solis gegevens.
Gerelateerd
How Academic Teachers Dealt With The Sudden Transition to Online Education During the COVID-19 Pandemic: An Overview of Three Master Thesis Projects
Due to the COVID-19 pandemic, a shift from face-to-face education to online education was made rapidly. Teachers at Utrecht ...