Inspiratievideo: college geven voor studenten op locatie én online. Hoe doe je dat nou?

Van een grote groep studenten in de collegezaal, naar een scherm in je eigen huis; college geven is al een tijd niet meer zoals het was. Thuiswerken is nog steeds de norm en het ziet er naar uit dat dit nog wel even zo blijft. Maar hoe maak je het beste van deze situatie? Bekijk hieronder de video waarin we een kijkje nemen achter de schermen bij een docent!

In deze video laat Judith van de Kamp, werkzaam bij het UMCU, zien hoe je lesgeeft op de campus en ook studenten die online deelnemen kunt betrekken in MS Teams.

Meer weten over Hybrid Learning Activities? Check de Educational Database voor meer online en hybride werkvormen.

Naomi Thielman
4 mei 2021