Kennisclips

Afgelopen semester heb ik in het kader van het eerstejaars vak Grondslagen van het recht 11 hoorcolleges verzorgd. Elk hoorcollege bestond uit drie tot vier minicolleges van ongeveer 20 minuten. Deze minicolleges bewerk ik nu tot kennisclips en integreer ik in de elektronische leeromgeving die ik met de uitgever rondom het vak heb ontwikkeld. Het stelt studenten in staat de stof beter te begrijpen en goed voorbereid op de werkgroep te komen en het stelt mij in staat om in de hoorcolleges volgend jaar de lat nog hoger te leggen. De kennisclips worden ook gearchiveerd als naslagwerk voor studenten wanneer ze verder in de opleiding zitten met het oog op concentrisch leren.

Vries, U.R.M.T. de (Bald)
5 maart 2015