Versterk-Je-Onderwijs-Week (online): schrijf je nu in

Het Centre for Academic Teaching en partners organiseert naast het bestaande aanbod met online activiteiten ook weer een wintereditie van de Versterk-Je-Onderwijs-Week! Het biedt docenten van alles voor het ontwikkelen en versterken van hun (online) onderwijs. Er zijn onder andere webinars, inspiratiesessies met studenten en docenten en workshops.

De week opent met een keynote van Janneke Plantenga. Als Diversity Dean houdt zij zich bezig met diversiteit en inclusie op de universiteit en hoe dit verbeterd kan worden. Ook zijn er weer veel webinairs en workshops te volgen!

Wat denk je van een presentatie over eenzaamheid onder studenten op 2 februari? De studenten zullen aanbevelingen doen voor hoe online onderwijs te geven waarbij voldoende aandacht is voor deze thema’s. Want wat kan je nou doen als docent? Ook delen we op 3 februari graag inzichten over het coördineren van een online cursus; meld je hier aan voor de sessie! Daarnaast krijg je ook de kans om kennis te maken met een aantal (peer)feedbacktools van Educate-it. Na afloop van de workshop heb je een goede basis om gericht een feedbacktool te kiezen die past bij jouw onderwijssituatie!

Dit is maar een greep uit de sessies die tijdens de Versterk-Je-Onderwijs-Week van 1 februari t/m 5 februari 2021 worden aangeboden!

Kijk hier voor het volledige programma en aanmelden.

Naomi Thielman
17 december 2020