Uitbreiding van het TAUU team: Maarke Roelofs als tweede redacteur van TAUU

Na een sterke groei van de TAUU community in het afgelopen jaar, werd het tijd voor uitbreiding van de redactie. Per 1 mei j.l. is Maarke Roelofs daarom aan het team toegevoegd. In 2004 startte zij haar studie Biomedische Wetenschappen aan de Radboud Universiteit in Nijmegen om hier vervolgens het masterprogramma Toxicologie af te ronden. In 2010 maakte ze de overstap naar de Universiteit Utrecht om daar promotieonderzoek te doen op de afdeling Toxicology van het Institute for Risk Assessment Sciences, faculteit Diergeneeskunde. Hoewel ze het wetenschappelijk onderzoek erg interessant vindt, wil ze toch graag haar mogelijkheden buiten de wetenschap verder ontplooien. Momenteel is ze bezig haar proefschrift af te ronden en zal ze anderhalve dag per week de TAUU redactie versterken.

Fotograaf Floor Roelofs

Fotograaf