U-Collaborate in Education gelanceerd: samenwerken in onderwijs met externe partners

Het programma U-Collaborate in Education is 25 maart 2022 officieel gelanceerd tijdens de Dies Natalis. Passend bij het thema van deze feestelijke dag, Curious Collaborations, inspireert, verbindt en faciliteert U-Collaborate in Education (UCE) transdisciplinair onderwijs van de Universiteit Utrecht. Vanuit het onderwijs binnen de UU ontstaan steeds meer samenwerkingen met externe partijen, zoals andere onderwijsinstellingen, maatschappelijke partners en het bedrijfsleven, waarin wordt gewerkt aan oplossingen van complexe vraagstukken. Als partner in het CAT heeft UCE een verbindende rol in het etaleren van transdisciplinair onderwijs, het verbinden van initiatieven en het ondersteunen hiervan waar nodig.

Lees hier meer.

Marijn van Ellen