TAUU bijeenkomst: toepassingen van interactieve apps in het onderwijs

BYOD! Ken je die afkorting? Oftewel, “bring your own device”. Er is de laatste tijd een explosie van toepassingen waarbij studenten hun telefoon of tablet gebruiken om met de docent te communiceren. Hiermee kan de docent activerend onderwijs bieden door bijvoorbeeld voorkennis te toetsen of meningen te peilen.

In deze workshop gaan we aan de slag met een aantal van deze apps en gaan we in op vragen als: wat kan je ermee doen? Welke app is het meest geschikt voor jouw vorm van onderwijs? Wat is de toegevoegde waarde?
Bij deze sessie heb je je smartphone, tablet of laptop (met internet) nodig. Wifi is beschikbaar in de zaal.

Organisatie: Leoniek Wijngaards-de Meij, Els van der Vlist, Casper Hulshof, Harold van Rijen
Locatie: Locke gebouw, UCU campus – zaal C
Tijdstip: dinsdag 3 juni, 13:00-14:30
Registratie: meld je aan voor deze bijeenkomst door een mailtje te sturen naar tauu@uu.nl