TAUU bijeenkomst Onderwijscarrières, aflevering 3 – 24 november a.s.

De druk bezochte TAUU bijeenkomst over Onderwijscarrières op 11 september j.l. leverde veel leuke en spannende ideeën op. Enkele van deze ideeën zijn daarna voorgelegd aan de rector en aan afgevaardigden van het Ministerie van OCW, waaronder de minister, tijdens een ontbijtsessie op maandag 29 september.

Betrokken TAUU docenten zullen tijdens deze derde bijeenkomst verslag doen van deze beide bijeenkomsten. Daarnaast wil de TAUU graag concrete aanbevelingen overhandigen aan beleidsmedewerkers van onze eigen universiteit. De bijeenkomst vindt plaats op maandagochtend 24 november van 9.00 tot 10.30 uur in zaal 9.16 van het Willem C. van Unnikgebouw. Tijdens deze bijeenkomst zullen ook Margreet de Lange (directie onderwijs & onderzoek), Age Halma (directie human resources) en Rob van der Vaart (CEUT programmabestuur) aanwezig zijn om naar jullie ideeën te luisteren. Kon je er de 11e niet bij zijn, maar heb je wel ideeën of vragen, schrijf je dan in voor deze bijeenkomst via een e-mail naar tauu@uu.nl en houd de discussie rondom dit topic op het forum in de gaten.

Maarke Roelofs
11 november 2014