Sleepless in Academia – Dialoogsessies voor Jonge Ouders aan de Universiteit Utrecht

Werk jij als docent of onderzoeker bij de Universiteit Utrecht? Ben je recent voor het eerst ouder geworden? En wil je in contact komen met andere ouders over het balanceren van werk en privé binnen je wetenschappelijke carrière? Meld je aan voor een van onze dialoogsessies rond ouderschap binnen de wetenschap!

Vanuit het Sleepless in Academia project organiseren we dialoogsessies voor jonge ouders waarin zij hun ervaringen en reflecties delen over het combineren van een academische carrière met een jong gezin. Tegen welke moeilijkheden loop je aan? En welke oplossingen zou jij wensen? Tijdens de dialoogsessies kan je van elkaars ervaringen leren en we willen je input gebruiken om een advies uit te brengen ter verbetering van het beleid van de Universiteit Utrecht.

Dit project is een samenwerking tussen de Utrecht Young Academy en Parenting across Borders. Vragen? Neem contact op met Dr. Özge Bilgili  (o.bilgili@uu.nl).

We organiseren een dialoogsessie voor alle ouders op maandag 30 mei van 11.00-12.30. Twee dialoogsessies zijn specifiek gericht op internationale collega’s en vinden plaats op maandag 23 mei en maandag 6 juni. De voertaal van alle dialoogsessies is Engels. Klik op deze link voor meer informatie over het programma en om je aan te melden.

Marijn van Ellen
8 april 2022