Raak geïnspireerd voor je onderwijs tijdens de Versterk-Je-Onderwijs-Week!

Binnenkort start de negende editie van de Versterk-Je-Onderwijs-Week! Eindelijk kunnen we elkaar weer op locatie treffen en samen met collega’s op de campus deelnemen aan deze Versterk-Je-Onderwijs-Week (VJOW). Kom naar de verschillende sessies in de binnenstad en op het Utrecht Science park om collega’s te ontmoeten en raak samen geïnspireerd!

Twee keer per jaar kunnen UU-docenten tijdens de VJOW een grote diversiteit aan workshops en inspiratiesessies volgen, gericht op de versterking van hun eigen onderwijs. De komende zomereditie vindt plaats van 27 juni t/m 1 juli 2022 en zal grotendeels op locatie georganiseerd worden. Je kunt je via dit formulier aanmelden.

Workshops en inspiratiesessies

De week zal worden afgetrapt met een keynote van Maarten Vansteenkiste, ontwikkelingspsycholoog aan de universiteit van Gent. Hij zal ons meenemen in de belangrijkste inzichten rond motivatie, vaccinatie, en welbevinden vanuit de Motivatiebarometer, een grootschalige en langdurige monitoringstudie, en zal reflecteren op op de samenwerking tussen wetenschap en beleid.

Wil jij graag je kennis over de diverse blended learning tools opfrissen? Ben jij benieuwd hoe je een eigen innovatieproject kan uitvoeren? Of heb je behoefte aan meer skills voor het lesgeven voor een camera? Dit en meer komt allemaal aan bod tijdens de VJOW.

Daarnaast is er ook mogelijkheid tot wat meer ontspanning. Kom bijvoorbeeld naar de facultaire lunch of neem samen met collega’s deel aan de rondleiding door de Botanische Tuinen op het Utrecht Science Park.

Meld je aan!

Bekijk vooral het hele aanbod met uitgebreide informatie per sessie en stel je eigen inspirerende VJOW samen!

Marijn van Ellen
1 juni 2022