(Nieuwjaars)borrel 20 januari 2015

Ook de Teaching Academy van de Universiteit Utrecht (TAUU) knipt het lintje van 2015 feestelijk door. Alle docenten zijn daarom uitgenodigd voor een inspirerende nieuwjaarsbijeenkomst op dinsdag 20 januari, vanaf 16.30 uur in Espressobar Goliath (David de Wiedgebouw). Voor aperitieven en geavanceerde hapjes wordt gezorgd. Ook geestelijk zullen jullie gevoed worden door Sibe Doosje, die een interessante cocktail van Socrates en Lǎo Zi in combinatie met zijn eigen jaarmotto presenteert. Dat laatste wordt gratis verstrekt, maar vergeet ook niet je eigen jaarmotto mee te brengen. Dat biedt stof voor dialoog.

Maarke Roelofs
12 januari 2015