Kom langs bij de TAUU Office Hours, met eens per maand een speciaal thema!

De docentencommunity TAUU (Teaching Academy Utrecht University) is een netwerk voor en door docenten van de UU. Het uitgangspunt is: als docent leer je veel van elkaars ervaringen en dit is ook heel erg leuk!

De docentencommunity heeft ook een TAUU council en deze wordt gevormd door een aantal docenten. Samen halen zij op wat er speelt onder docenten en creëren zij hier aandacht voor; ze zijn de stem van de docentencommunity.

De TAUU council houdt wekelijks Office Hours waar docenten via dit kanaal in MS Teams langs kunnen komen. Hier kunnen zij vragen stellen, ideeën opperen, zorgen uitspreken of gewoon even hun verhaal doen. Op deze manier wil de TAUU Council scherper krijgen wat er allemaal in de docentencommunity speelt, om dit ook breder onder de aandacht te kunnen brengen.

De Office Hours vinden elke maandag plaats, de ene week van 9:00 tot 9:30 en de andere week van 16:30 tot 17:00. Kijk voor de hele planning op de TAUU website.

Eens per maand wordt er tijdens de Office Hours een specifiek thema besproken. Op maandag 2 mei van 16:30-17:00 trappen we af met het volgende thema: Hoe motiveer je je studenten?

Heb jij tips voor het motiveren van studenten of juist vragen over hoe je dit kunt doen? Kom dan langs op 2 mei om hierover te sparren met andere docenten! Ook voor andere ideeën, vragen of zorgen ben je welkom die dag of tijdens een van de andere Office Hours!

Marijn van Ellen
19 april 2022