Invloed uitoefenen op het nieuwe LMS van de UU? Meld je aan voor de gebruikerstesten

Het Learning Management Systeem (LMS) van de UU, Blackboard, is verouderd en de overeenkomst met de leverancier loopt in 2025 af. Daarom start de UU een Europese aanbestedingsprocedure om te komen tot een opvolger van het huidige Blackboard. Een cruciaal onderdeel van het traject zijn de gebruikerstesten, waar docenten, studenten, key-users en beheerders de verschillende LMS’en beoordelen op gebruiksvriendelijkheid. Wil jij invloed uitoefenen op de keuze van het LMS waar je in de nabije toekomst mee gaat werken? Meld je dan aan voor de gebruikerstest in januari 2024.

Klik hier voor meer informatie (Solis-id nodig)

Marijn van Ellen
9 oktober 2023