Honoursweek Geowetenschappen

Binnen de faculteit Geowetenschappen wordt hard gewerkt aan het honoursonderwijs. Hieraan wordt tijdens een speciale sessie op 18 maart en in de Honoursweek, van 24 tot 28 maart, extra aandacht besteed. In die week is er iedere dag een (lunch-)bijeenkomst waarin een aspect van het honoursonderwijs aan de orde komt. Er is voor elk wat wils.

De Honoursweek is in eerste instantie bedoeld voor docenten van de faculteit Geowetenschappen, maar docenten van andere faculteiten zijn ook van harte welkom. Voor de docenten die al een rol spelen bij het honoursonderwijs, maar ook de docenten die dat nog niet doen, maar er wel nieuwsgierig naar zijn. Ook voor collega’s die vooral bezig zijn met het reguliere bacheloronderwijs is er in de Honoursweek veel interessants te halen. Bijvoorbeeld over wat talent is, hoe je studenten uitdaagt en wat creativiteit is binnen het onderwijs.

Kijk in het programma voor de verschillende sessies.

Organisatie
De Honoursweek wordt georganiseerd door Jacco Farla, Teaching Fellow met als aandachtspunt het honoursonderwijs, in samenwerking met Hanne ten Berge, adviseur honoursonderwijs bij het Centrum voor Onderwijs en Leren (COLUU).

Graag tot ziens in de Honoursweek!

Meer informatie en aanmelden
Voor informatie over de Honoursweek kun je mailen met Jacco Farla:j.c.m.farla@uu.nl<mailto:j.c.m.farla@uu.nl>

Aanmelden voor bijeenkomsten via het aanmeldformulier; eventuele afmeldingen graag doorgeven aan Matthijs Prinzen:m.p.f.prinzen@uu.nl

Maarke Roelofs