Help jij mee met het succes van jouw nieuwe (digitale) werkplek?

Er worden nieuwe (digitale) werkplekken ontwikkeld voor en door de Universiteit Utrecht. Om deze werkplekken optimaal in te kunnen richten, zijn we benieuwd naar hoe jij jouw werkplek nu gebruikt en verwacht te gebruiken in de toekomst.

Jouw mening is belangrijk

Graag horen wij jouw mening. Wil je deze enquête invullen? Dat duurt ongeveer 15-25 minuten. Hartelijk bedankt voor je medewerking!

Project Solis Cloud werkt aan een nieuwe digitale werkplek

Het project Solis Cloud is bezig met het ontwerpen, inrichten en testen van een nieuwe digitale werkplek voor medewerkers van de Universiteit Utrecht. Vanuit het project is al een aantal collega’s benaderd om mee te denken. Er zijn veel waardevolle reacties ontvangen, maar om een nog breder beeld te krijgen van alle werkzaamheden vragen we ook jouw respons.

Heb je vragen?

Heb je vragen over de enquête of over het project? Dan kun je terecht bij UX Designer en Researcher Jantien Doolaard via soliscloud@uu.nl.

S. van Dijk
9 februari 2021