Even voorstellen: Els van der Vlist, de nieuwe redacteur van TAUU

IMG_3569 (Large)In 2003 begon Els van der Vlist met haar studie Biologie aan de Universiteit Utrecht. Na het behalen van haar bachelor Biologie en master Biomolecular Sciences startte zij in 2008 met haar promotieonderzoek bij de afdeling Biochemie en Celbiologie van de faculteit Diergeneeskunde. Na het afronden van haar proefschrift besloot zij haar passie voor onderwijs te volgen en werkte als docent bij Farmacie en als beleidsmedewerker onderwijszaken bij Biomedische Wetenschappen. Op 30 mei jl. verdedigde zij succesvol haar proefschrift getiteld: ‘Quantitative and qualitative analysis of nano-sized vesicles released by dendritic cells and T cells’. Per 1 augustus zal Els van der Vlist aan de slag gaan als redacteur bij TAUU.

Maarke Roelofs
29 juli 2013