Education Design Festival 2022

Op 29 en 30 juni organiseert Wageningen University & Research het Education Design Festival. Het festival is in het leven geroepen om docenten nieuwe of innovatieve manieren te laten ervaren om onderwijs te ontwerpen. Elke sessie is er iets te doen, of dat nu het ervaren van onderwijs vanuit het perspectief van een student is of het spelen van een serious game. Enkele voorbeelden? Pas de kracht van storytelling toe in het onderwijs, ontwerp je eigen gemengde klas of verdiep je in docentvaardigheden.

Naast het ‘doen’ zal er ruimte zijn om ideeën te bespreken met andere docenten. In de geest van de EWUU-alliantie staat het Education Design Festival open voor 20 docenten van UU & UMCU. Het bespreken van ideeën met docenten van deze EWUU-alliantie-instellingen kan onze creativiteit aanwakkeren!

Meld je hier aan

Let op: Als uw instelling niet werkt met ANS, Brightspace of een andere tool die in een sessie wordt genoemd, raden wij u aan deze sessie niet bij te wonen.

Marijn van Ellen
14 juni 2022