Discussieer mee over ‘The Future of the Traditional Lecture’ op vrijdag 13 mei 12.30 in Theatron.

In deze bijeenkomst van de SIG Co-creation community ‘Learning Spaces,’ willen we de blijvende relevantie van het traditionele hoorcollege aan onze universiteit onderzoeken. Welke waarden hechten studenten en docenten aan traditionele colleges op locatie, en hoe verhoudt deze vorm van onderwijs zich tot alternatieve manieren van universitair onderwijs? Hoe kunnen we inzichten uit de onderwijskunde inpassen en tegelijkertijd oog houden voor de academische traditie en de waarde van verhalen?

Met nieuwsgierigheid naar alle standpunten hierover, willen we een respectvolle discussie houden in het grootste auditorium van de universiteit. Wil je meepraten? Kom 13 mei van 12.30 – 14.00 naar het Theatron in het Educatorium. Klik voor meer info op de link.

Laurien Jansen
12 mei 2022