Cursus “Teaching in the International Classroom”

De Graduate School of Life Sciences biedt in het voorjaar van 2014 een cursus “Teaching in the International Classroom” (TIC) aan. Tijdens de cursus zullen onder andere de taalkundige en didactische implicaties van lesgeven in het Engels aan bod komen. Het aantal deelnemers is beperkt tot acht personen. De cursus bestaat uit 4 bijeenkomsten van 3 uur, inclusief een bezoek van de docent (dr. Annemieke Meijer) aan één van uw colleges of werkgroepen.

Data van de cursus:
Vrijdag 2, 9, 16 en 23 mei, 10:00 – 13:00 uur

De kosten voor deze cursus zijn €725,-. Iedereen die onderwijs in het Engels geeft is van harte uitgenodigd deel te nemen.  Voor docenten en (stage)begeleiders van de Graduate School of Life Sciences worden de kosten voor de cursus gedragen door de School.

Mocht u willen deelnemen aan de cursus, kunt u dit doen door een mail te sturen aan Kim van den Heuvel – Taverne, c.w.taverne-2@umcutrecht.nl.  Deadline voor aanmelden: 11 april 2014.

Wilt u daarbij de volgende informatie doorgeven:
– Naam
– Divisie/Departement, Faculteit
– Cursussen waarin u Engelstalig onderwijs geeft + welke opleiding / Graduate School

Bij een groot aantal aanmeldingen zullen docenten werkzaam binnen de Graduate School of Life Sciences eerst geplaatst worden.

791 small
Maarke Roelofs