It takes 2 2 tango: Blog 3

[Voor Nederlands, scroll naar beneden]

We are zooming in more and more on the Onderwijsparade (Education Fair) on the 16th of March. This week we got exciting news. Already 293 Dutch speaking and 21 English speaking participants will join us to discuss the  internationalization of our curriculum. 314 people from our university, that is fantastic! However, the organizing committee does realize that there is still work to do: we would want more English speaking staff and also more students. We are currently working on that.
Our program offers great opportunities for both English and Dutch speakers, both students and staff, both support and teaching staff. The full program is available at the Onderwijsparade web page. If you might want to register, click here.

Next week, Kirsten Buist will write another weekly Tango blog. Enjoy!

[for English, please scroll up]

We naderen de dag van de Onderwijsparade, 16 maart a.s., meer en meer. Deze week kregen we geweldig nieuws: we hebben al 314 aanmeldingen (293 Nederlands sprekende en 21 Engels sprekende deelnemers), fantastisch! Het organiserend comité realiseert zich wel dat er nog werk aan de winkel is: we zouden graag meer Engels sprekende staf en ook meer studenten willen trekken. Daar werken we nu aan. Ons programma biedt voor elk wat wils: zowel voor Engelstaligen als Nederlandstaligen, studenten als staf en ondersteunend en onderwijzend personeel. Het volledige programma is beschikbaar op de webpagina van de Onderwijsparade. Als je wilt registreren, klik dan hier.

Volgende week zal Kirsten Buist het stokje van het Tangoblog weer overnemen. Geniet ervan!

Sibe Doosje
17 februari 2017