Nieuwe collega TAUU

Per 1 maart ben ik, Severina Grotenhuis, begonnen als (duo)projectleider bij de TAUU. Ik heb er erg veel zin in om Mathil te helpen de community van docenten uit te breiden en interessante bijeenkomsten te organiseren, de website up to date te houden en onze activiteiten via social media en de docenten-nieuwsbrief met jullie te delen.
Hiervoor heb ik gewerkt als Programmamanager Permanente Educatie en bij een Academy. De ervaring die ik daar heb opgedaan hoop ik te kunnen inzetten bij de TAUU. Maar uiteraard kan de docentencommunity niet bestaan, zonder docenten! Ik zou het erg leuk vinden om kennis met jullie te maken en jullie ideeën over blogs, bijeenkomsten etc. te horen. Stuur daarvoor een mail naar tauu@uu.nl. Of loop even langs! Je vindt de TAUU op de eerste verdieping van de Universiteitsbibliotheek op de Uithof, samen met onze partner CAT (Centre for Academic Teaching).

Severina Grotenhuis
12 maart 2019