Trainers gezocht

Ook dit jaar kan je tijdens de ‘Train Je Collega-week’ van 4 tot en met 8 juni workshops volgen voor en door collega’s. Gratis en onder werktijd. Maar om de kennis zo breed mogelijk te verspreiden zijn er trainers nodig.

Altijd al jouw collega’s een lesje willen leren? Of ken jij iemand binnen je faculteit of dienst die het leuk vindt om een workshop/training te geven? Grijp je kans en geef je op als trainer voor de ‘Train Je Collega-week’. Een leuke en laagdrempelige manier om jouw passie over een (werkgerelateerd) onderwerp te delen met collega’s te delen. Opgeven kan tot 15 april. Klik hier voor meer informatie.

Heleen Klomp
5 april 2018