Sophie Reinders & Margot Koster winnaars docentenprijzen

Wij feliciteren Margot Koster (Bètawetenschappen) en  Sophie Reinders (Geesteswetenschappen)! Vanmiddag is op de Onderwijsparade bekend gemaakt dat Sophie de docenttalentprijs 2018 heeft gewonnen en Margot nam de Docentenprijs 2018 in ontvangst. Binnenkort zullen Margot en Sophie op een TAUU-bijeenkomst samen met de andere genomineerden en docenten in gesprek gaan over ‘het vak’.

Margot Koster

Margot werd eerder dit jaar al verkozen tot Biologie Docent van het jaar. Daar vertelde ze: “Graag probeer ik in mijn  cursussen nieuwe dingen uit, ontwikkel ik opdrachten en gebruik diverse onderwijsvormen. Niet omdat het moet, maar omdat ik het leuk vind en omdat onderwijs naar mijn mening altijd beter kan. Ik wil graag activerend onderwijs geven, waarbij studenten zelf nadenken over de stof en bezig zijn met het oplossen van realistische problemen.”