Biologie-docenten in het zonnetje voor hun inzet

Afgelopen maand ging de Pluim van de Decaan naar de docenten en onderwijsondersteuners bij het departement Biologie. Tijdens de instellingstoets en de daaropvolgende trail naar ‘bottom-up onderwijsinnovatie’ is hun commitment en grote onderwijshart duidelijk in beeld gekomen.

Het faculteitsbestuur is de docenten en ondersteuners zeer erkentelijk voor de voortdurende inzet in onderwijs en onderwijskwaliteit die ervoor zorgde dat de trail bij Bèta zo succesvol is verlopen. Daarom besloot Gerrit van Meer om in de laatste maand van zijn functie als decaan de Pluim aan het onderwijspersoneel van Biologie toe te kennen, als dank voor hun belangrijke bijdrage aan de kwaliteit en het succes van de Bètafaculteit.

Bron: Intranet

Isabella Spaans