Voor in je agenda: Onderwijsparade 2018

Het enige echte onderwijs-event van de Universiteit Utrecht komt er weer aan: op 6 maart vindt de Onderwijsparade 2018 plaats! Dit jaar luidt het thema Interdisciplinarity: Building Bridges. Een actueel onderwerp, denk maar aan de recente workshops ‘Interdisciplinairy teaching‘ (die een vervolg krijgt!) van Rianka Rijnhout en Brianne McGonigle Leyh.

Docentenprijzen & Deense keynote

Traditiegetrouw worden op de Onderwijsparade de Docentenprijzen uitgereikt. Ook is er een informatiemarkt waar je het TAUU-team treft, en wordt de keynote verzorgd door onderwijskundige dr. Katrine Lindvig van de Universiteit van Kopenhagen, gepromoveerd op Creating Interdisciplinarity within Monodisciplinary Structures. Verder belooft de organisatie (met voorzitters Berteke Waaldijk en Merel van Goch) ‘een prikkelend Nederlands- en Engelstalig programma vol workshops over onder meer ervaringen van studenten, training en professionalisering van docenten, leerlijnen en toetsing, de maatschappelijke vraag naar interdisciplinaire professionals en de rol van communicatie bij een interdisciplinair onderwijsaanbod’.

Schrijf je dus snel in, dan zien we elkaar daar!

Isabella Spaans
11 december 2017