NVAO: ‘De onderwijsvisie van de Universiteit Utrecht staat als een huis’

Afbeeldingsresultaat voor nvao logo

‘De visitatie komt eraan’ – je hebt het de afgelopen weken vast wel één of meer collega’s horen zeggen. Maar de (in)spanning was niet voor niets: de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (NVAO) is vol lof over haar bezoek aan onze universiteit. Tijdens het bezoek werd gesproken met zo’n vijfenzeventig bestuurders, decanen, docenten, studenten en medezeggenschappers.  De commissie laat weten de gevoerde gesprekken als open en inspirerend te hebben ervaren.

Het volledige bericht over het bezoek van de commissie is te vinden op het Intranet.

Op woensdag 29 november geeft de commissie een plenaire terugkoppeling aan de hele universiteit. Alle belangstellenden zijn van 16.00 tot 16.30 uur welkom in de Belle van Zuylenzaal van het Academiegebouw.

bron: Intranet UU

Isabella Spaans