Even voorstellen: Redacteur Heleen Klomp

Hoera! TAUU heeft alweer een nieuwe redacteur. Aangenaam, mijn naam is Heleen Klomp en vanaf vandaag ga ik de TAUU redactie versterken. De Universiteit Utrecht is geen onbekend terrein voor mij. In 2003 begon ik hier met een BA Theater-, Film-, en Televisiewetenschappen en daarna volgden nog een MA Film-, en Televisiewetenschappen en een RMA Media and Performance Studies. Tijdens mijn studies werkte ik als TA en van 2015 tot 2016 was ik werkzaam als werkgroepdocent binnen het departement Media,- en Cultuurwetenschappen.

Sinds 2015 ben ik eigenaar van mijn eigen tekstbureau UitLeenTekst en in die hoedanigheid werkzaam als (web) redacteur voor diverse (culturele) instanties. En nu dus ook, met veel enthousiasme, bij TAUU.

Heleen Klomp
4 mei 2017