DUB covert artikel over cursusevaluaties docenten

Eind september 2016 schreef docent Floris van der Burg al een blog over de waarde van (slechte) cursusevaluaties door studenten. Er kwamen flink wat reacties op binnen, waaronder een uitgebreide blog van collega-docent Tom Slöetjes over een peer review systeem met ondersteuning van een docent evaluatie vragenlijst. Dat dit onderwerp veel losmaakt onder docenten is wel duidelijk. Gisteren werd duidelijk dat dit op meer plekken speelt en coverde DUB hierover een artikel met als basis daarvoor de blogs van Floris en Tom.

Uiteraard zijn wij benieuwd naar jullie reacties hierop! Wees welkom op te reageren op dit bericht of je vragen/reactie te sturen naar tauu@uu.nl

Maarke Roelofs
3 maart 2017