TAUU Magazine

De TAUU Magazine-redactie

Onder de eindredactie van TAUU-teamlid Isabella Spaans zijn deze redactieleden verantwoordelijk voor TAUU Magazine. Zij zetten zich naast hun onderwijstaken vrijwillig in voor de TAUU.

Rianka Rijnhout

033b0a3

Een jurist in hart en nieren, maar ik houd mij vooral graag bezig met onderwerpen die eigenlijk niet louter juridisch zijn. Van de gaswinning in Groningen, voedselveiligheid, en denkfouten van juristen en rechters gaat mijn hart sneller kloppen. Maar het wordt in het bijzonder leuk als die onderwerpen terugkomen in het onderwijs en studenten daardoor geprikkeld worden verder te denken dan het recht en de regel. Om dan vervolgens kritisch en eigenzinnig reflecteren op het juridische.

Ragna Senf

AAEAAQAAAAAAAAYcAAAAJDRiM2E0NzQyLWI1ZTgtNGU5My1hYjE4LWYzNGMwMTA4YzUzNw

Voert graag het hoogste woord, zowel in het klaslokaal als in haar koor als sopraan. Ze houdt echter ook van flinke porties LSD (luisteren, samenvatten en doorvragen). Je kan bij haar altijd terecht voor een kop thee, een geanimeerd gesprek over wetenschapscommunicatie en -educatie.

João Trabucho Alexandre

Afbeeldingsresultaat voor dr joão trabucho-alexandre

Dr. João P. Trabucho Alexandre is a Dutch/Portuguese sedimentologist. He is tenured assistant professor in sedimentology at Utrecht University. Before joining the faculty at Utrecht in 2014, João worked as a postdoctoral research associate and lecturer at Durham University, UK. In 2011, he was awarded his doctorate cum laude at Utrecht University.

João is associate editor of the prestigious Journal of Sedimentary Research, Dutch National Correspondent of the International Association of Sedimentologists, Ambassador in the Netherlands of the Society for Sedimentary Geology, SEPM, and one of the 24 original members of the Utrecht Young Academy.

João is interested in oceanic anoxic events and black mud sedimentation; Mesozoic epeiric environments of deposition; the geology of Western North American exotic terranes; and in biophysical processes and environments of deposition of mud in deep time. João likes to read, write, and talk about teaching in higher education and the history of earth sciences. He loves to be out in the field examining rocks, particularly with his students.

Claudia Wolschrijn

217d4a2

Hoofddocent veterinaire anatomie, uit CEUT-leergang die TAUU bedacht heeft en initieel vorm heeft gegeven. Vanaf de start in nieuwsbriefredactie, veel onderwijs in takenpakket, zowel bachelor als master. Grote passie voor uitdenken van nieuwe dingen binnen het onderwijs.

Isabella Spaans
19 mei 2016