Per 17 maart aanpassing nodig in koppeling MyTimeTable met Outlook agenda voor actuele roostergegevens

Om je gegevens zo goed mogelijk te beschermen, werkt de Universiteit Utrecht continu aan het verbeteren van informatiebeveiliging. Eén onderdeel hiervan is het aanpassen van de koppeling tussen MyTimeTable en de (Office 365) Outlook agenda per 17 maart. Die koppeling zorgt ervoor dat activiteiten uit MyTimeTable automatisch óók in je Outlook-agenda te zien zijn. Na de aanpassing op 17 maart is het nodig om die koppeling opnieuw zelf in te stellen en om toestemming te geven om gegevens te delen. Daarna zie je alle actuele gegevens ook weer in je Outlook-agenda terug. Dit kan niet automatisch.

Wat verandert er?

Om ervoor te zorgen dat er straks geen dubbele gegevens in je agenda komen, worden de roostergegevens verwijderd die nu in je Outlook-agenda staan voor de dagen vanaf 17 maart en later. Dit geldt alléén voor de activiteiten die eerder automatisch uit MyTimeTable zijn overgezet en niet voor de afspraken die je zelf in je agenda hebt gezet. Die blijven ongewijzigd. Stel na de aanpassing op 17 maart zo snel mogelijk de koppeling opnieuw in om de agenda weer te vullen met de actuele roostergegevens.

Hoe stel ik de koppeling met Outlook opnieuw in?

Opnieuw instellen is snel gedaan. Kijk hier voor de handleiding.

Heb je vragen of wil je meer weten?

Neem contact op met de ICT Servicedesk. Kijk op https://www.uu.nl/ict-servicedesk voor contactinformatie.

S. van Dijk
15 maart 2021