Nieuwe edities colleges UvNL

In april vorig jaar publiceerden we al eerder online colleges van de Universiteit van Nederland, gegeven door een UU-docent, en we zijn verheugd dat we daar weer twee nieuwe reeksen aan toe kunnen voegen! In het kennisplatform vinden jullie vanaf vandaag de colleges van Maarten Prak en Bert Weckhuysen. Maarten Prak neemt ons mee naar de belangrijkste gebeurtenissen in de Gouden Eeuw, Bert Weckhuysen geeft ons een kijkje in de wereld van de scheikunde door verschillende onderwerpen aan te stippen.

Via de Universiteit van Nederland geven de beste docenten van Nederland gratis college op internet. Elke werkdag komt er een nieuw college online, met elke week een nieuwe docent die in de spotlights wordt gezet. Ook geinspireerd geraakt door de colleges van je collega’s? Kijk dan voor meer colleges op de website van de Universiteit van Nederland.

Maarke Roelofs
25 juli 2016