Nieuw TAUU-team stelt zich voor

Vanaf heden wordt het TAUU-team gevormd door twee nieuwe gezichten: Mathil Gelens en Klaas de Zwaan. Mathil is jarenlang werkzaam geweest als ‘community builder’ voor verschillende kennisorganisaties. Klaas werkt als docent en onderzoeker bij de opleiding Media en cultuur. Samen bouwen zij verder aan een levendige docentengemeenschap.
Uiteraard is de input van alle UU-docenten onmisbaar: TAUU is van ons allemaal! Dus post, like, blog, schrijf en doe mee. Voor vragen of ideeën zijn we altijd bereikbaar via tauu@uu.nl. Of kom langs! Je vindt de TAUU op de eerste verdieping van de Universiteitsbibliotheek op de Uithof, samen met onze partner CAT (Centre for Academic Teaching).

Mathil Gelens
4 oktober 2018