New year, new member, same spirit!

For English, see below

Bedankt Severina & introductie Naomi bij TAUU

Afgelopen november ben ik, Naomi Thielman, het TAUU team komen versterken als community manager! Samen met TAUU projectleider Leonie Kroes-Wichers zet ik me in om het TAUU netwerk te vergroten en docenten met elkaar in contact te brengen.

Naast mijn komst hebben we bij docenten community TAUU ook afscheid genomen van Severina Grotenhuis. Zij houdt zich nu binnen de Alliantie bezig met het ondersteunen van het ‘Leven Lang Ontwikkelen’ project, voor en door docenten. Bij deze willen Leonie en ik, Severina bedanken voor haar enthousiasme, oneindige creativiteit en duidelijke visie. Severina heeft met heel veel verschillende docenten contact gezocht en gezorgd dat hun stem werd gehoord op de TAUU site via blogs, interviews en nieuwsbrieven. Ook organiseerde ze o.a. een symposium samen met het KnowVU netwerk en was ze betrokken bij de organisatie van de Versterk-je-onderwijs-week.

Sommige zullen mij (Naomi) al kennen via Educate-it waar ik als docentondersteuner heb gewerkt en momenteel ook nog werkzaam ben als projectleider bij Online Proctoring. Werkzaam zijn bij het TAUU is voor mij een leuke, nieuwe uitdaging waar ik kan bijdragen aan het verbinden van docenten en het koppelen van UU-partners die zich inzetten voor docenten. Ik vind het dan ook leuk om op zoek te gaan naar verschillende ervaringsverhalen om zo de diversiteit van zowel de docenten zelf, als behoeftes van docenten, binnen de Universiteit Utrecht uit te lichten.

New year, new member, same spirit!

Thank you Severina & introduction Naomi Thielman

Last November I, Naomi Thielman, started to support the TAUU team as a community manager! Along with TAUU project leader Leonie Kroes-Wichers, I aim to expand the TAUU network and connect teachers.

Upon my arrival at the TAUU team, we said goodbye to Severina Grotenhuis. She is currently working at the Alliantie where she is supporting the ‘Leven Lang Ontwikkelen’ project. Hereby, Leonie and I, want to thank Severina for her enthusiasm, everlasting creativity and clear vision.

Some may know me (Naomi) from Educate-it, where I’ve worked for teaching support and currently as project leader with Online Proctoring. Working at the TAUU community is a fun, new challenge where I aim to bring teachers together and to connect them to UU-partners. I really enjoy the search for different experiences to highlight the diverse palette of teachers and needs of teachers.

Naomi Thielman
12 januari 2021