Even voorstellen: redacteur Isabella

Sinds 1 februari is Isabella Spaans als redacteur aangetreden bij de TAUU. Zij zal zich richten op het onderhoud en de promotie van de website en het magazine. Daarnaast zal zij docenten van alle faculteiten op regelmatige basis contacteren over hoe TAUU hun onderwijspraktijk kan verrijken en zal ze helpen bij het organiseren van TAUU-evenementen.

Isabella voltooide de bachelor en master Communicatiestudies aan de faculteit Geesteswetenschappen en begeleidt sinds 2008 werkgroepen aan de faculteit Sociale Wetenschappen. Haar interesse gaat daarbij in het bijzonder uit naar activerende werkvormen en universitaire onderwijscarrières. Daarnaast is Isabella eigenaar van tekstbureau Isabella Schrijft, waar zij sinds 2010 o.a. flexibele eindredactie voor verschillende organisaties verzorgt.

Isabella Spaans
19 februari 2015

1. Dop Bär
    Bär, P.R. (Dop)

Dag Isabella, gefeliciteerd met deze leuke positie, één van je voorgangers werkt bij ons in de GSLS. En wat knap dat je dirct zo’n leuk blog hebt geschreven, onder de titel ‘Bint revisited’. Het lijkt een beetje op een stukje dat ik ooit eens schreef, ik geloof zelfs met dezelfde titel. Maar nu besta ik bij jullie als: Ingelogd als Bär, P.R. (Dop). Tja, dat is vooruitgang.

Vriendelijke groet,

D/.

2. Isabella Spaans
    Spaans, I.M. (Isabella)

Haha Dop Bär, dat die blog uit mijn pen gevloeid zou zijn, zou bijna te mooi zijn om waar te zijn. Gelukkig staat hij inmiddels bij zijn rechtmatige eigenaar: de heer ‘Bär’.

Hartelijke groeten,

Isabella