Denk jij mee over de toekomst van het Centre for Academic Teaching?

ubd-team-centre-for-academic-teaching-aangepast.png

Het Centre for Academic Teaching bestaat alweer ruim drie jaar en mag terugkijken op een succesvolle start. Naar aanleiding van de externe review die in december jl. plaatsvond, willen we nu aan de slag met de volgende stappen in de ontwikkeling van het CAT. Bij dezen willen we je van harte uitnodigen voor de kick-offbijeenkomst van deze doorontwikkeling, die plaats zal vinden op maandag 12 april, 10:00 – 12:00 uur.

Aanleiding

Bij de start van het CAT is met het CvB afgesproken om na drie jaar te evalueren. Deze evaluatie heeft in december plaatsgevonden (de ‘CAT-review’). In de zelfevaluatie zijn nieuwe ambities geformuleerd en uit de review zijn belangrijke aanbevelingen gekomen. Daarnaast heeft het CvB het CAT de opdracht gegeven een heldere governancestructuur van de programma’s en partners die het CAT vormen te structureren en implementeren.

Proces doorontwikkeling CAT

Om de aanbevelingen uit de zelfevaluatie en CAT-review om te zetten naar concrete voorstellen en acties, worden vijf werkgroepen ingericht:

1. Versterking strategische planning (trekker Wieger Bakker);
  2. External reach (trekker Manon Kluijtmans);
  3. Internal reach / governance netwerk (trekker Mabelle Hernández);
  4. Versterken studentbetrokkenheid (trekker Rik Vangangelt);
  5. Kwaliteitsbeleid (trekker Mirjam Bok).

Meld je aan

Tijdens de kick-off is er gelegenheid om input (wensen en ideeën voor de doorontwikkeling) te geven voor de werkgroepen die de komende maanden aan de slag gaan. Wil je deelnemen aan de kick-off? Stuur dan een mailtje naar cat@uu.nl ovv ‘aanmelding kick-off 12 april’.

Je kunt je daarnaast ook aanmelden om te participeren in een van de werkgroepen m.b.v. dit formulier.

Naomi Thielman
25 maart 2021