10 maart: wat kunnen we doen aan werkdruk?

Universitair docenten hebben veel last van een te hoge werkdruk. Dat bleek eerder al onder een peilig onder wetenschappelijk personeel.

De AOb sector WO&O – voorheen VAWO – organiseert introductiebijeenkomsten bij alle universiteiten. Thema van deze bijeenkomsten is ‘Werkdruk: wat kunnen we doen tegen structureel overwerk?’
De eerste van deze reeks bijeenkomsten vindt plaats in Utrecht op 10 maart 2020. Het is een gratis lunchbijeenkomst voor alle medewerkers van de UU.

Schrijf je in en kom ook op 10 maart om 12:30 uur naar het het AOb-gebouw gevestigd op St. Jacobsstraat 22 in Utrecht. Dit bevindt zich op loopafstand van het Centraal Station, vlak achter de Bijenkorf.

Inschrijven met je aob-account of (als je geen aob-lid bent, maar wel wilt komen) stuur een mailtje naar qscholtes@aob.nl en laat weten dat je komt zodat er een broodje voor je klaarstaat.

Mathil Gelens
3 maart 2020