Herfstfestival Teaching & Learning Lab 2019

Kom op vrijdag 22 november 2019 naar het Teaching & Learning Lab in Utrecht, en neem deel aan het Herfstfestival of één van de drie Design Thinking sessies.

Tijdens het Herfstfestival kun je meedoen aan workshops, maak- en luistersessies over vernieuwing en verbetering van voortgezet en hoger onderwijs.

In de middag geven drie prominente sprekers hun visie op de digitalisering van het onderwijs. José van Dijck trapt af met haar visie op de Googlification van de universiteit. Casper Hulshof plaatst kritische kanttekeningen bij online onderwijs en Jan Haarhuis sluit af met de betekenis van digitalisering voor de universitaire praktijk.

Bij de Design Thinking sessies ontwerp je samen met andere professionals en studenten een onderwijsconcept, legt dat voor aan experts en presenteert het tijdens het Herfstfestival.

Bekijk de programma’s en meld je aan!

Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat het ons weten via teachinglearninglab@uu.nl of meld je aan voor de nieuwsbrief van het Teaching & Learning Lab.

Letty Klumpers
24 september 2019