Nieuw jasje voor TAUU website

Welkom op de vernieuwde site van Docentencommunity TAUU!

Zoals je ziet hebben we een aantal dingen veranderd.

Community

Nieuw is de rubriek ‘Vragen aan de community’. Hier kun je je vragen stellen aan collega’s. De vragen die wij krijgen of die tijdens de training Start to Teach worden gesteld, lichten we ook hier uit. Help je beginnende collega’s en deel je ervaringen, tips en kennis. Zo komen nieuwe docenten in een warm bad terecht en kunnen zij gebruik maken van de kennis van hun meer doorgewinterde collega’s.

Blogs, nieuws en Lieve Willemijn

Natuurlijk blijven de blogs, het onderwijsnieuws en de brieven aan Lieve Willemijn. Je bent als docent van harte welkom om blogs, nieuws en vragen aan Willemijn te schrijven. Log daarvoor in met je solisID.

Kennisplatform

De kennis uit het kennisplatform en over docentenprojecten hebben een eigen website gekregen: https://cat-database.sites.uu.nl/ . Door slim gebruik te maken van tags, wordt relevante kennis onder blogs, nieuws en vragen uitgelicht. Zo blijven we kennis verbinden.

Agenda

Voor de agenda maken we gebruik van de CAT-agenda. Zo hoeven er geen dingen dubbel aangeleverd te worden.

Vragen en tips

Laat ons weten wat je van de nieuwe opzet vindt. Heb je tips, opmerkingen of vragen? Of ben je iets kwijt? Laat het ons weten en mail: tauu@uu.nl.

Mathil Gelens
2 juli 2019