Workshop: hoe ontwikkel je onderwijs voor professionals + passende kwaliteitszorg

Professionals leren anders dan achttienjarigen die zojuist de middelbare school hebben verlaten. In deze workshop staan we stil bij een aantal onderwijsconcepten voor professionals en besteden we aandacht aan kwaliteitszorg. Wat werkt en waarop moet je bedacht zijn als je programma’s ontwerpt voor professionals?

Sta je als docent binnenkort voor het eerst oog in oog met professionals uit het werkveld? Of ben je al doorgewinterd als het gaat om het geven of ontwikkelen van dit onderwijs? In beide gevallen is deze workshop interessant; er is volop ruimte voor vragen en het delen van ervaringen.

Wanneer?

9 september van 13.30 t/m 14.30 uur (online)

Gasten: Wieger Bakker, dean lifelong learning, Marjolein Verhallen, programmaleider en senior adviseur USBO advies en Hanne ten Berge, senior onderwijskundige.

(alleen voor UU-medewerkers)

Aanmelden

Via dit aanmeldformulier kun je je aanmelden voor de OvP-workshop. Onderdeel van de workshopreeks ‘OvP Behind the Scenes’.

Over OvP behind the scenes

De workshopreeks‘OvP behind the scenes’ is gericht op UU-professionals die zich bezighouden met het ontwikkelen en organiseren van Onderwijs voor Professionals. Bijvoorbeeld op het gebied van marketing, financiën, facilitaire en administratieve processen en onderwijskundige concepten. Gemeenschappelijk kenmerk is dat veel vragen en werkprocessen nieuw zijn. Alle workshops zijn interactief en gericht op het delen en vergroten van kennis én je netwerk binnen de UU.

De workshopreeks wordt georganiseerd in opdracht van het programma Onderwijs voor Professionals.

Sabine de Lucht
2 augustus 2021