Een dikke tien voor het onderwijs op de UU

De Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (NVAO) liet het afgelopen najaar al weten na haar bezoek voor de Instellingstoets Kwaliteitszorg (ITK): ze is vol lof over de cultuur en de onderwijskwaliteit aan de Universiteit Utrecht. Inmiddels is het officieel en staan de bevindingen op papier. Anton Pijpers, voorzitter van het College van Bestuur, ontving op woensdag 11 april tijdens een feestelijke bijeenkomst in het Academiegebouw een zeer positief rapport uit handen van Anne Flierman, voorzitter van de NVAO. Volg deze link: adviesrapport_itk_universiteit_utrecht_jan2018-def-vb naar het gehele rapport.

Heleen Klomp
12 april 2018