Nieuwe website Educate-it online

Blended onderwijs, onderwijsinnovatie, digitale tools… heb je er wel eens van gehoord, maar twijfel je of het iets voor jou is? Op 1 februari is de tweede fase van het Educate-it-programma gestart met de lancering van de nieuwe Educate-it website.

Fase 2 loopt van 2018 t/m 2020. In deze fase richt Educate-it zich op docenten (de early en late majority) die van nature minder open staan voor innovatie, maar die hun onderwijs wel blended willen vormgeven en versterken met IT tools die meerwaarde bieden. Ook worden studenten actief betrokken bij het programma om hen voor te bereiden en te ondersteunen bij het vernieuwde onderwijs.

bron: Intranet

Isabella Spaans