TAUU-bijeenkomst: Docenten met een tijdelijke aanstelling

Ben je een docent of onderzoeker met een onderwijstaak en heb je een tijdelijke aanstelling? Dan heb je ongetwijfeld vragen over je toekomst en je eigen persoonlijke ontwikkeling. Wat zijn de mogelijkheden wanneer je contract afloopt? Hoe kun je werken aan je eigen persoonlijke ontwikkeling en zelfvertrouwen? Hoe maak je jezelf meer zichtbaar binnen je faculteit en bij je leidinggevende? Hoe ervaren andere docenten met een tijdelijke aanstelling hun positie? En zouden docenten samen misschien iets kunnen doen aan de positie van docenten met een tijdelijke aanstelling in de toekomst?

De TAUU start binnenkort met een traject waarin we docenten met een tijdelijke aanstelling samen willen brengen om van elkaar te leren, met elkaar het gesprek aan te gaan en samen te werken aan persoonlijke ontwikkeling en positiebepaling binnen de universiteit. Omdat we dit traject zoveel mogelijk willen invullen volgens de wensen van de deelnemers zullen we starten met een eerste bijeenkomst op donderdag 26 oktober van 17.00 – 20.00 op de UCU-campus (met pizza). Tijdens de bijeenkomst zullen we samen het traject voor docenten met een tijdelijke aanstelling verder gaan vormgeven. Deze bijeenkomst is daarnaast een hele goede gelegenheid om andere docenten te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan.

Aanmelden kan hier.

Meijerman, I. (Irma)